Sposób pakowania sprzętu do wysyłki

Sprzęt do serwisu powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniami. W przypadku braku opakowania firmowego sprzęt powinien być bardzo starannie zapakowany tj. otulony folią bąbelkową lub gazetami, folią stretch, zamknięty w grubym, kartonowym pudle.

Do przesyłki należy dołaczyć wypełnieniony załącznik Zlecenie naprawy w polach opisanych jako: „wypełnia zleceniodawca”.

W przypadku braku oryginalnego opakowania do kosztu naprawy doliczamy koszt opakowania zastępczego, które we właściwy sposób zabezpiecza sprzęt podczas transportu powrotnego.

Sprzęt do serwisu należy wysłać firmą kurierską DHL.

W przypadku naprawy gwarancyjnej prosimy o dołączenie Karty Gwarancyjnej.

Wysyłka sprzętu:

Zamawianie kuriera - infolinia firmy DHL: 426 345 345

Informacje które należy przekazać na infolinii:

  • nadanie paczki na koszt odbiorcy (EPRUS) podając nr klienta: 122 34 91;
  • podać orientacyjne wymiary paczki (zazwyczaj jest to długość 73cm wysokość 40cm szerokość 40cm);
  • wybrać opcje dostawy na następny dzień roboczy (opcje Express, dostawa do godz. 9.00 lub 12.00, będą dodatkowo płatne wg. cennika firmy kurierskiej);
  • waga paczki do 20kg;
  • ubezpieczenie 5 000zł;
  • zawartość paczki: urządzenie elektroniczne.

Powyższe dane dotyczą miksera recepturowego. W przypadku wysyłki innego urządzenia proszę podać rzeczywiste: wymiary, wagę oraz wartość sprzętu.

Prosimy nakleić naklejki informacyjne: „OSTROŻNIE SZKŁO”, „UWAGA GÓRA”, „UWAGA NST”, które posiada kurier:



Ważne:

  • w przypadku napraw pogwarancyjnych i przeglądów technicznych pogwarancyjnych koszty przesyłki są refakturowane; koszt wysyłki w/w wytycznymi to 30zł NETTO w jedną stronę;
  • korzystanie z usług kurierskich DHL nie jest wymagane; możliwa jest wysyłka kurierem w własnym zakresie, jeżeli życzą sobie Państwo taką samą wysyłkę powrotną proszę poinformować o tym w dokumencie ZLECANIE NAPRAWY; w takim wypadku nasz serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas transportu;
  • w przypadku nieodebrania urządzenia przez okres powyżej 3 miesięcy zastrzegamy sobie możliwość do jego utylizacji.